niedziela, 14 kwietnia 2013

Witam Was ;)) To mój pierwszy blog, założyłam go z myślą o make-up'ie. Chciałam podzielić sie z Wami niektórymi moimi pomysłami. Nie wiem za bardzo co pisać. Może na początek powiem o sobie kilka słów ;)
Mam na imię Sylwia, mam 19 lat i chodzę do klasy maturalnej. Moja przygoda z make-up'em narodziła się w sumie przypadkiem. Malować uczę się sama, planuję związać z tym swoją przyszłość dlatego też zamierzam iść do szkoły kosmetycznej i na wizaż i stylizację paznokci. Mam nadzieję, że mi sie to uda :)))

Pozdrawiam Was i mam nadzieję, że moje makijaże będą się Wam podobać :)) 

Poniżej makijaż mojej przyjaciółki.. wykonany przed jakąś tam imprezą w klubie.

PS. przepraszam z góry za niskiej jakości zdjęcia. Niestety lampa błyskowa zrobiła swoje i wygląda jakby oczy były pomalowane niejednakowo.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz